Re: Karta AGP do starszego kompa do prac 2D z TV-OUT

Autor: Maru <maru_at_nospam.pl>
Data: Wed 10 Mar 2010 - 21:33:41 MET

W dniu 09.03.2010 12:52, Wiesław pisze:

> Nie jest do końca tak, jak piszesz.
> http://pl.wikipedia.org/wiki/AGP

Zgadza się, miałem dopisać, że z portem x1 może być trochę inaczej, ale
uznałem, że to już raczej troszkę stare złącze. Zwłaszcza, że i tak
wiele kart używanych pracuje z prędkością x4.
Poza tym dobrze wiedzieć, że taki diagram istnieje, ale szkoda, że wiele
osób czytających wątki nie raczy się podzielić swoją wiedzą z potrzebującym.