Re: sprzętowy firewall

Autor: Papa5merf <5merf_at_onet.eu>
Data: Wed 10 Mar 2010 - 17:16:10 MET

Órzytkownik "Radosław Sokół" napisał:

> A jaką chcesz funkcjonalność? W zasadzie każdy router realizu-
> jący funkcję NAT można już nazwać zaporą sieciową -- a do te-
> go jeszcze większość ma faktycznie wbudowany mniej lub bar-
> dziej rozbudowany filtr pakietów.

wiec rozumiem że sprzętowo takie funkcjie posiada większość routeruf, co do
funkcjonalności to jeszcze nie wiem, na razie bym przejrzał ofertę i
zobaczył co jest i w jakiej cenie, ale jak przejrzałem ofertę allegro to
oczopląsu można dostać, właściwie nie wiadomo co wybrać:O)
natomiast ważne żeby jego konfiguracja była jakoś sprzętowo zabezpieczona,
to znaczy żeby jakiś wirus, czy haker nie mógł po włamaniu się zmienić
ustawień tego sprzętu, czyli np żeby miał jakiś guziczek po kturego
naciśnięciu dopiero jest możliwość dostępu do ustawień:O)

zastanowiło mnie coś takiego jak to ze dany router ma w swoich funkcjach
Podwójny firewall, co to takiego?:O)
http://www.allegro.pl/item947068427_netgear_dgn3500_router_adsl_neostrada_gigabit_usb.html