Re: USB na PCI

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 10 Mar 2010 - 00:12:56 MET

"RyAn" hn6i1p$kjr$1@news.dialog.net.pl

> : BTW. Popraw sobie delimiter bo spacji na końcu nie masz.

> Wiem o tym, że nie mam spacji, ale w tej wersji WXP nie ma spacji. :)

: W sprawie delimitera bałwaństwo uprawiasz. Amen.

Wiesz... Ja mam na system 1 GiB. I na tym nie da się zamontować SP1/SP2/SP3...
Tu można zamontować W9x/WME oraz WXP bez SP.

I w tych wersjach systemu nie ma delimiteru.

Ale że Partia Adoracji Gatesa nie chce pogodzi się ze
smutną prawda o sobie, więc piszesz to, co piszesz.

Mogę zwiększyć ilość miejsca? Niby tak, ale niekoniecznie jest to proste.
Mam na system przeznaczone 3 pierwsze partycje. Jeśli zwiększę jedną,
to raczej ;) powinienem zwiększyć i dwie pozostałe. O ile? O kolejne
3 (w sumie) GiB? Może nawet o 4.5 GiB? Cały dysk (aktualnie jedyny
w tym komputerze) liczy sobie raptem 80 GB, czyli 74.5 GiB. Wyrzucenie
6 GiB (czy może nawet 7.5 GiB) na sam system to czysta rozrzutność. :)
Do owych 3 GiB dochodzi teraz 4 GiB SWAPu. (wspólnego dla 3 partycji
systemowych)

Brak oczywiście hibernacji, :) choć RAMki mam tu teraz raptem 256 MiB.
Zamierzam podwoić tę wielkość. Niestety nie mogę korzystać z ostatniego
slotu, gdyż jest popsuty -- RAMek nigdy dosyć.

Korci, :) aby napisać, że jesteś głupi, ale IMO wiesz o tym, że mądrością
nie grzeszysz. Problem błędnego delimiteru był wałkowany latami. Nie ja
jestem za ten problem odpowiedzialny -- nie ja (swoimi poprawkami czy
modyfikacjami) go popsułem.

Należysz do grona ludzi zarzucających mi jakąś nieudolność, ale jestem
pewny tego, że na moim miejscu miałbyś o kilka rzędów mniej ,,sukcesów''. :)

Mógłbym (gdyby mi zależało) podmienić jeden DLL i pozbyć się tego błędu, ale...

 -- nie mam dostępu do dokumentacji :) (firma Gatesa uważa swych klientów
    za przygłupów, którym można sprzedać produkt bez dokumentacji)

 -- nie dostałem wiadomej informacji od M$ MVP, choć zwracałem
    się do nich z ta prośbą kilkakrotnie

 -- sam nie chcę szukać, bo żal mi nawet 15 minut na szukanie,
    (czyli naprawianie czegoś) za darmo w sytuacji, gdy sam jestem
    politycznie prześladowanym bezrobotnym informatykiem a miałbym
    pracować za najbogatszych ludzi :)

 -- podejrzewam, że w tydzień po tym, jak bym naprawił u siebie delimiter,
    inni :) (tak zwane sępy) poproszą mnie o to, abym i u nich popoprawiał :)
    (oczywiście -- ZA DARMO!!!)

Ale dam ci szansę na wykazanie się mądrością i zarzucenie mi faktami
mojej głupoty czy (jak to określasz) uprawianie bałwaństwa. :) Daj mi
poprawiony DLL, a ja go wstawię w miejsce wskazanego przez Ciebie. :)
Upgrade całego systemu (de facto podmiana na nowy -- z tak zwanym SP1
czy SP2, a chyba potrzeba tutaj upgradu aż do SP2) odpada z uwagi na
brak miejsca na dysku.

Dodam jeszcze, że w sprawie USB na VIA nie napisałeś wiele.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'