Adapter PS/2 na USB

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Tue 09 Mar 2010 - 20:52:31 MET

Witam.
Mam starą, ale bardzo dobrą klawiaturę na ps/2 (a w zasadzie na złącze DIN
z przejściówką na ps/2) i chciałbym kupić adapter, aby ją podłączyć do
portu USB komputera. Sprawa niby prosta, adaptery są na rynku, ale czytałem
tu i ówdzie, że często nie działają jak trzeba. Byłem w Komputroniku, ale
tam mi powiedzieli, że mają tylko niedziałające (sic!), które działają
tylko z czytnikami kodów kreskowych, a nie z klawiaturami.
I teraz moje pytanie: znacie jakieś sprawdzone na różnych starych
klawiaturach i różnych komputerach adaptery, które nie sprawiają problemów?
Jeśli tak, to proszę o namiary.

Pozdrawiam.

--
GLaF