Re: dziwne zlacza (?)

Autor: *Y.Q.* <jarolee_at_gmail.com>
Data: Tue 09 Mar 2010 - 17:24:32 MET

On 8 Mar, 14:01, "ktos2" <fanta...@vip.pl> wrote:

> Na Allegro znalazłem taki stary komputer Fujitsu
> http://img09.allegroimg.pl/photos/oryginal/945/16/08/945160803_1

A ja na Allegro znalazłem stary zegarek, tylko nie wiem czyjej jest
produkcji. :->

> oprócz dziwni umiejscowionego zasilacza

U Fujitsu-Siemensa "autorskie" zasilacze i płyty główne to norma.

> moją uwagę zwróciły jeszcze te porty na samym dolu oznaczone Netz.
> Co to jest?

"NETZ" to po niemiecku "sieć".
Tylko że RJ45 są używane w ethernecie oraz w ISDN.

To jest Fujitsu-Siemens Esprimo P2500, a opis do niego jest tu:
http://support.ts.fujitsu.com/com/support/index.html

Jakie to są karty dowiesz się tylko naocznie.

Całość wiedzy kosztowała tylko 5 minut czasu i zapytanie do googla.
Czy to aż tak ciężko samodzielnie myśleć. :->

--
Y.Q.