Re: odczyt temperautry systemowej

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Tue 09 Mar 2010 - 16:02:28 MET

"Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> wrote in message
news:hmg54f$2n8$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Coraz częściej odczyt temperatury MB (Asus P5W DH) skacze mi na okrągłe
> wartości typu 128, czemu oczywiście towarzyszy denerwujące wycie
> wentylatorów.
>
> Nie znam się na tym zupełnie - co należy wymienić (mam nadzieję, że nie
> całą płytę:))

Cały czas czekam na radę kogoś, kto jest biegły w temacie. Nie interesują
mnie kolejne programy, raportujące temperatury - każdy z nich może
przekłamywać, albo zostać odpowiednio "skalibrowany".

Ale skoro u mnie temperatura płyty głównej (na chipie Winbond W83627EHF,
sensor Pwm1 - jak melduje np. SpeedFan) podawana jest jako realistyczne
40-42C, a potem nagle skacze pomiędzy wartościami -99 i 128C - to chyba
jednak jakiś hardware'owy czujnik?

Jak to naprawić?