Re: [Compaq - archiwalne] ECS P6BXT-A+ Rev. 1.3B

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Tue 09 Mar 2010 - 08:39:41 MET

MAR pisze:

> A może chodzi Ci o możliwość uruchomienia procesora FCPGA na PPGA, które
> ma ta płyta ?

Wg specyfikacji, która znalazłem na necie, ta płyta obsługuje procesory
PIII do 600MHz ale FSB100. Mnie chodzi o to, czy uda sie uruchomić coś
szybszego z tej rodziny (np PIII 1GHz FSB133)?

> Tak.

Jak tego dokonać? Mam kolka procesorów, którymi żongluję, a jedyne co
wstaje na tej MoBo to Celeron 533A FSB66. Mam np PIII 600MHz ale na
FSB133 i nie rusza na niej...

Jakieś sugestie?

Pzdr, OMSON