Re: Jaka nowa grafika? Stara została zamordowana :(

Autor: Invi <adii__17_at_o2.pl>
Data: Mon 08 Mar 2010 - 21:14:41 MET

W dniu 2010-03-08 13:01, kamil pisze:

> Te z niebieskim radiatorem? U mnie na Asusie tez nie chca na wiecej niz
> 800 pracowac (nie liczac podnoszenia FSB). Zaczynam podejrzewac ze to
> chuyt mauketingowy byl, ale roznica w wydajnosci i tak pomijalna wiec
> nie drazylem dalej. :)

Tak te, najpierw myślałem, że wolniej pracują bo w dualu, no i cpu am2+
a manual mówi:
"Due to AMD AM2+ CPU limitation, memory module DDR2 1066 or above speed is
only supported by 1 dimm per channel."
  ale jak przeÅ‚ożyÅ‚em na solo to i tak tylko 800mhz. Na nalepce jest
podane wyższe napięcie niż to, na którym teraz pracują pamięci, ale cpu-z
z spd zczytuje info, że pamięci pracują na najwyższych ustawieniach, więc
wolałem nie grzebać w biosie przy napięciach. :/