Re: Czy to prawda co pisza w Wikipedii o Starterze?

Autor: Iguan007 <iguan007_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 08 Mar 2010 - 19:32:29 MET

"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message
news:hn2ojj$cfb$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> "Domowy" użytkownik kupił sobie MS Office bo wymaga Excela do obsługi makr
> przyniesionych z PRACY ???

Tak. Do tego wykorzystuje komputer do,jak piszesz, "domowo-biurowych
zastosowań". Dla mnie to wlasnie to "biurowe" zastosowanie.
Chcesz inny przyklad biurowego zastosowania? Raz do roku rozliczam podatek
uzywajac systemu dostarczanego przez biuro podatkowe. Jest to o tyle wygodne
ze automatycznie laczy sie np. bankami liczac jakie miales zwroty na
inwestycjach. wiec nie musisz tracic czasu na mozolne wypelnianie rubryczek
na papierze. I tak, zgadles - wersji na Linuksa brak
(http://ato.gov.au/individuals/content.asp?doc=/content/32185.htm&page=9&H9)

Ponadto ten Excel byl tylko jednym z przykladow dlaczego wole Windowsa.
Pozostale zrecznie przemilczales, dlaczego?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok: