Re: USB na PCI

Autor: RyAn <rysiek_at_konto.pl>
Data: Mon 08 Mar 2010 - 16:54:19 MET

> 4World KONTROLER PCI USB 2.0 5 PORTÓW (4 1) CHIPSET VIA
>
> Kosztuje to 15 złotych. Czy to prawda, że takie coś jest
> nic nie warte i trzeba zainwestować aż w chipsety NECa?
>
> http://www.skapiec.pl/site/cat/92/comp/612699
>
> A jeśli to nieprawda, że takie coś jest beznadziejnie złe, to
> czy daje pełną szybkość USB 2.0 480 Mb/s -- czy da ze 35 MB/s
> z podpiętego HDD? I czy da stosownie dużo prądu?

Kupiłem i zainstalowałem kiedyś takie VIA - same problemy.
Znikało , pojawiało sie , urywało transfery przy większych plikach lub
większej ich ilości.
Poszperałem na angielskojęzycznych grupach i dowiedziałem się, że
problem leży
w wybraniu karty produkowanej we właściwej wiosce w Chinach.
Rada była zawsze taka sama - " wyrzuć przez okno, kup na NEC'u,
zainstaluj i zapomnij"

--
pozdrawiam
RyAn