Re: USB na PCI

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Mon 08 Mar 2010 - 12:09:44 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hn2h1b$k73$1@inews.gazeta.pl...
> A VIA mają lepszy?

Z via podobno są duże problemy.

Mnie potrzebne to do pełnej szybkości USB 2.0 -- 480 Mb/s,
> czyli dla HDD jakieś 33 MB/s do 20 MB/s. Mam USB 1.1 z 1 MB/s i to dla mnie za
> mało.

Mam kontroler LogiLink'a na NEC i transfery z dysku średnio 2 MB/s. Ten sam dysk
podpięty pod płytę główną do 32-35 MB/s (średnio 27 MB/s). Czasami widać, że na
dodatkowym kontrolerze brakuje mocy.
http://www.logilink.org/cmsfiles/modules/i-sell2u/showproduct.htm?isu_zeigeartikel=PC0041

Nie wiem dlaczego takie małe transfery. :(