Re: Kyocera FS-C5100DN - warto?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Mon 08 Mar 2010 - 09:08:29 MET

Użytkownik "Andrzej" <droni@wp.pl> napisał w wiadomości
news:f8cec0c6-554a-40e0-98b3-784471b289ef@t20g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]
Mała, wydajna drukarka lexmark c510, bardziej wydajne rozwinięcie
serii lexmarka LEXMARK COLOR C782 DTN - waży trochę, ale jest bardzo
ekonomiczna. Choć sam posiadam już leciwą lexmark optra color 1200 nie
narzekam na jakość wydruku.

Tylko jak pamiętam to kolega Przemek nie chciał kloca pod którym załamie sie
półka, a widze ten Lexmark to pudło 60kg
Bo jak waga nie gra roli to jeszcze Xerox Phaser 6250DT jest fajny

--
Irokez