Re: Kyocera FS-C5100DN - warto?

Autor: Konrad 'd3viCe' Pióro <xbaenq.cvbeb_at_mnfx.cy>
Data: Sun 07 Mar 2010 - 23:47:59 MET

On Sun, 07 Mar 2010 22:39:42 +0100
PrzemekM <pma110@wp.pl> wrote:

> Kilkanaście postów wcześniej pytałem o drukarkę kolorową. Po spędzeniu
> niedzieli w sieci zastanawiam siÄ™ nad zakupem Kyocery FS-C5100DN.
> Przeznaczenie domowe, bez fotek.
> Miał ktoś może do czynienia z tą drukarką? Jakieś doświadczenia?
> Opinie?

To ja jeszcze zaproponuję małego Brothera. Firma z którą współpracuję
oferuje Brothery jako uzupełnienie do dużych maszyn. Na prawdę bardzo
dobre urządzonka, i taki maluch nabiurkowy za mniej niż 1500zł ma nawet
autoryzację LDAP. Gdybym nie kupił innego nabiurkowego lasera parę lat
temu to teraz mój wybór padłby właśnie na Brothera.