Re: IPad

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_wp.pl>
Data: Sun 07 Mar 2010 - 21:31:22 MET

Dnia 2010-03-07 20:16, Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

> Z tym ktory wlasnie umarl i wszystkich w 2009r sprzedalo sie o o 10mln
> mniej niz jednego kiepskiego iphona....

Jak kupujesz narzędzie do konkretnych celów nie ma to specjalnie
znaczenia. Jak kupujesz gadżet do przedłużenia za krótkiego
penisa to faktycznie masz problem w takiej sytuacji.

> I bedziesz czekal 3 minuty na start windowsa a potem obslugiwal tablet
> myszka :)

Tablet jaki już testowałem nie wymagał użycia myszki mimo
że był tylko z XP. No ale Ty pewnie wiesz lepiej. :-)
A czas uruchomienia to sprawa wyboru, chce mieć dostępne na
tablecie aplikacje z normalnego kompa i odpowiednią do tego
moc obliczeniową muszę ścierpieć odpowiednio długi start,
nie potrzebuje takich biorę wynalazek w stylu SimPada i na
start nie czekam.
Wszystko jest kwestią moich oczekiwań, potrzeb i mojego
wyboru.

Pozdrawiam