Re: IPad

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_wp.pl>
Data: Sun 07 Mar 2010 - 18:52:14 MET

Dnia 2010-03-07 18:11, Użytkownik Mich@l napisał:

> Applowskie produkty mają to do siebie że uzależniają.

Bez przesady no chyba że ktoś ma problemy z logicznym myśleniem.
Komputerów z "ogryzkiem" używam lat kilkanaście.
Odtwarzaczy MP3 nie używam, gdybym jednak jakiegoś potrzebował
wybrał bym coś od konkurencji, tańsze a więcej możliwości.
Jak wypuścili IPhona zmieniałem komórkę, poczytałem opisy
techniczne, recenzje tych którzy już zanabyli, porównałem
ceny i kupiłem fajne urządzenie z Windowsem na pokładzie.
Od jakiegoś czasu rozglądam się za tabletem do czytania
w domu z opcją przeglądania stron www i może poczty i grup.
IPad odpada w przedbiegach, za taką cenę kupie tablet
na C2D z Windowsem na które jest dostępny normalny soft a
nie oprogramowanie z telefonu pisane na ekran wielkości
paczki papierosów.

Pozdrawiam