Re: Długotrwałe przechowywanie danych

Autor: JMM <j_m_majer_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 07 Mar 2010 - 17:14:47 MET

Dnia Sun, 07 Mar 2010 15:58:39 +0100, Przemysław Adam Śmiejek
<niechce@spamu.pl> w wiadomości <hn0d8t$68t$1@news.interia.pl>
napisał(a):

>No i skąd to wszystko weźmiesz? Zwracam uwagę na problem. Do
>wspomnianych dokumentów z LotusWord Pro nie ma konwerterów. Kiedyś
>szukałem dość aktywnie i nic. Pliki przepadły.

Jest darmowa przeglądarka, która otwiera rzeczone pliki, jakkolwiek
nie radzi sobie z polskimi znakami i ma problemy z formatowaniem. Da
się jednak dotrzeć do treści, którą można potem skopiować do innego
dokumentu albo po prostu wydrukować.
http://www.manitoulintransport.com/downloads_forms/key_view.html

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>