Re: Długotrwałe przechowywanie danych

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 07 Mar 2010 - 14:10:53 MET

> Witam
> Sądzę że techniki przechowywania danych istnieja zbyt krótko żeby z całą
> stanowczością oceniać ich trwałość na dystansie kilku dziesięcioleci. Ale
> gdybyście mieli taki problem to jaki nośnik byście wybrali?

Nośnik to jeszcze detal, można to odświeżać. Gorzej z formatami danych.
Ja mam np. sporo dokumentów napisanych w Lotus WordPro i nic tego nie
czyta już :( O danych zapisanych w jakiś starych programach dosowych,
których już dawno nie ma, a jak są, to nie zadziałają na nowym sprzęcie
to chyba już łatwo sobie dopowiedzieć.

--
Przemysław Adam Śmiejek