Re: Linux? do Lifebooka S6120

Autor: Maru <maru_at_nospam.pl>
Data: Sun 07 Mar 2010 - 12:38:29 MET

W dniu 05.03.2010 13:45, Dominik & Co pisze:
> Mariusz Kruk rzecze:

> Gdzie tak napisałem?

No właśnie, jak to z tym Cygwin jest? Tak na szybko rzuciłem okiem w net
co to jest. Myślałem, że to odpowiednik Wine, a tu raczej wygląda na
dystrybucję, działającą wewnątrz Windowsa. No to nie do końca jest to
tak z tą możliwością odpalenia linuksowych programów, skoro trzeba je
sobie kompilować.
To już lepiej zainstalować wirtualną maszynę i zainstalować dowolną
dystrybucję Linuksa, ale nie o to mi chodziło.
Co do otwartości kodu to owszem, są też wersje na platformę Windows, ale
dla mnie to jest już aplikacja Windowsowa. Wystarczy tylko popatrzeć na
OpenOffice, są wersje na różne platformy.