Re: Tester zasilaczy ATX

Autor: ster <ster_at_o2.pl>
Data: Sun 07 Mar 2010 - 07:32:01 MET

Pic na wode fotomontaż, testowanie zasilacza impulsowego praktycznie bez
obciążenia to bzdura.

widziałem jak taki tester zaczął wyć alarmem przy nowym markowym zasilaczu
bo napięcie 5V poszło ponad normę (nieobciążenie 12V zazwyczaj podbija nieco
napięcie 5V), przy podłączeniu do kompa i zmierzeniu zwykłym multimetrem
wszystko było cacy