Re: Tester zasilaczy ATX

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Sat 06 Mar 2010 - 20:16:54 MET

Użytkownik "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl> napisał w wiadomości
news:hmu90r$lei$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> Czy ktoś z was miał w ręce teki oto tester zasilaczy ATX
> (http://mcs.pc.pl/produkt1672.html) ? Jak z wiarygodnością jego odczytów?
> Wiem ,wiem, mogę sobie miernik podłączyć, ale nie zawsze mam pod ręką, a
> wypadałoby przy dziwnych zachowaniach kompa sprawdzić zasilacz.

Wiarygodność odczytu napięcia może być dość duża, w końcu to tylko miernik
napięcia.
Za to wiarygodność przetestowania zasilacza to juz niewielki procent. Bo
łączne obciążenie zasilacza 20W to jest hmm..
Zauważ, że większość problemów z zasilaczem pojawia się przy jego
obciążeniu.

Więc to jest tester zasilacza na zasadzie - wszystkie napięcia są więc
pacjent żyje ale czy podtrzymują go na kroplówce to już nie wiesz.
Czyli jako zamiennik miernika uniwersalnego się nadaje.

Pozdrawiam.

--
Irokez