Re: zworki w starych dyskach WD

Autor: maX <aver_at_wywaltointeria.pl>
Data: Sat 06 Mar 2010 - 19:52:48 MET

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w
wiadomości news:hmu6fa$76j$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> stare (to znaczy konkretnie 8,4GB) dyski WD miału trzy możliwości
> założenia zworki: MAster, SLave i CS2... czy Ktoś pamięta którą trzeba
> założyć, gdy dysk podpięty jest jako jedyny na taśmie i to na jej końcu?
> więm, że któreś opcje nie działały, tylko nie pamiętam które... jak nie
> wiecie to nie piszcie, bo to nie jest typowe zachowanie jak wszystkich
> innych dysków - WDki tak mają.

Na stronie WD jest dział Legacy, powinno gdzies tam pisać. Można w googla
wpisać: nazwa_dysku jumper, i tez powinno wyskoczyć jak sie to ustawiało.
Pozatym czy na nalepce na dysku nie ma rozpisanej jumperologii? Wtedy często
tak było.
Kiedyś używałem takich dysków, ale nie pamiętam już jak to było. AFAIR to w
Samsungach było 8 styków i Mastera można było ustawić na różne sposoby w
zalezności od danej konfiguracji