Re: Jaki laser kolor do domu? (HP 2600v3700v4600)

Autor: freewolny <dnogiec_usun__at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 06 Mar 2010 - 19:40:41 MET

Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w
wiadomości news:14f4p5hklgejn9pip97nrscknn96sfnjb9@4ax.com...

> Na 100% nei 2600. To windrukarka i dość kiepsko chodzi pod innymi
> systemami. Poza tym po 25k-30k stron zaczynają się problemy z
> brudzeniem typu pozstawianie artefaktów na wałku i ich powtarzanei
> na
> papierze. Czysczenie pomaga na chwilę i problem powraca. Naprawa
> jest
> droższa od drukarki.

Ale jakim cudem to się dzieje skoro w tym modelu drukarki, jak w
zdecydowanej większości HP-ków bęben jest zintegrowany z tonerem?
Wymieniasz toner, wymieniasz bęben. Więc o jakich artefaktach mowa i o
jakim wałku?

>Przetrenowane na 5-6 egzemplarzach. Poza tym
> komplet oryginalnych tonerów kosztuje drożej niż drukarka

Jak we wszystkich drukarkach kolorowych do 1300 PLN.

>a na zamiennikach szybko pojawia się problem z brudzeniem któryms
>kolorem
> skłądowym.

Jak ma drukować poprawnie, skoro toner ze stałym bębnem napełniony po
raz nasty? Pokaż mi tani model drukarki kolorowej, gdzie bębny mają
przebiegi większe niż 10000-15000 wydruków.

Jako ciekawostkę dodam, że Canon odkupił od HP-ka technikę serii 2600
i produkuje jej własne klony o nazwie bodajże 5100. Nawet tonery
pasują wzajemnie, tylko HP pokazuje informację o nieoryginalnym
tonerze.

Damian