Re: Jaki laser kolor do domu? (HP3700 v OKI5650..)

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sat 06 Mar 2010 - 18:12:00 MET

"PrzemekM" <pma110@wp.pl> wrote in message
news:hmtqpp$t6v$1@inews.gazeta.pl...
> kże dziękuję. Czyli zostaje HP3700.

> Nie. Na podstawie tego, że 2600 ma problemy sądzę, że 2600 ma problemy:)
> Z trzech, które podałem, jak na razie, nikt nie napisał o problemach z
> 3700. Dlatego na placu boju została 3700. Tak rozumowałem :) Dodałem też
> OKI. Kolega podpowiedział Minoltę.

OK.

> Nie napisał. Sądzisz, że jak nie napisał, że nie mają problemów to mają
> problemy? ;)

Nie, ale jak dobrze poszukasz to znajdziesz w sieci ludzi którzy mają jakieś
problemy z dowolną drukarką. Nie ma w 100% niezawodnych urządzeń.

Albo Cię stać na laser i liczysz się z tym że trzeba będzie go za duże
pieniądze kiedyś naprawić albo Cię nie stać i kupujesz plujkę... :-)

> Masz jakieś propozycje? Czy tylko tak sobie dyskutujemy? ;)

Nie mam żadnych propozycji - obserwuję tylko Twój proces rozumowania
i czasami swoje zdziwienie wyrażam komentarzem w tym wątku, czy mogę? :-)