Re: Jak zdj±æ has³o z HDD

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Sat 06 Mar 2010 - 00:09:27 MET

> programów i nic. Reset biosa nic te¿ nie da³. Nawet magnes neodymowy nie
> zadzia³a³. Pomó¿cie. Lapek botuje siê z CD.

potrzebujesz terminal dyskowy czyli urz±dzenie pod³±czane do portu com na
max232. Prawdopodobnie jest gdzie¶ sposób na zdjêcie has³a z dysku za pomoc±
komend terminala.
Magnesem neodymowym nic dobrego nie zrobisz, mo¿esz tylko uszkodziæ service
area tak, ¿e dysk nadaje siê tylko do ¶mieci. Poza tym dysk 2.5'' mo¿na ju¿
kupiæ za ok 150 z³ wiêc nie wiem czy gra warta ¶wieczki.