Re: jak się zachowa netbook podłączony do monitora fullHD?

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Fri 05 Mar 2010 - 22:54:32 MET

Dnia 05.03.2010 Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> napisał/a:

> No ale nie ode mnie zależy jaki będę miał telewizor. Owszem, na razie są
> same HDReady, ale kto wie....

No i do czasu są z vga, a netbooka z hdmi raczej ciężko (chyba), no ale
z doświadczenia wiem że laptop na 2 lata, więc nie ma bólu.

> No i mam dylemat. Ten MatNet mnie wkurzył. Chcą 110zł za przesyłkę
> acera. Asus jest biały, co też średnio fajne. I nie wiem czy dać 110 i
> wybrać Acera czy wybrać Asusa za 40zł przesyłka, ale droższy jest o
> 60zł, więc na jedno wychodzi cenowo. Ale jest biały.

Z tym 110 to przesada. Nie masz innej firmy na zakupy?

> Kolega mi jeszcze takie coś podsunął:
> https://www.lidercen.pl/produkt-acer-aspire-one-aod250-bk-66688.html
> i w ogóle jestem kurde zagubiony. Tysiące modeli, różne zestawienia, a
> do tego te tanie nie mają BlueTootha ;(

BT fajne do myszki, bo nic nie wystaje :)

Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest
coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".