Re: grzejacy sie dell d630

Autor: CeZ__134 <Nuniez__22_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 05 Mar 2010 - 17:10:48 MET

> A możesz coś więcej powiedzieć na temat tej gwarancji? Ten sprzęt niby ma
> jeszcze 99 dni gwarancji w Dellu, ale ma wpisane w service tag rejon
> Americas.... :)

Mialem na mysli gware NBD czy cos takiego :) Jak bym ja posiadal to
dostalbym nowa plyte z poprawionym problemem. Natomiast posiadam gwarancje
jedynie sklepowa od goscia- firmy gdzie kupilem komp :)
Reasumujac. Kupilem kompa w kwietniu 2008 wiec w tym roku powinna sie
skonczyc gwara. Ale co najciekawsze, jak wysylalem pierwszy raz kompa na
gware, to wrocil juz z innym service tagiem , ba ! zerwanym z obudowy i
sprawdzajac tego serwice taga ( wyciagnolem go z biosu ) na stronie dela
okazalo sie ze komp jest ze Sztockholmu i ma gware do kwietnia 2011 :)

CeZ__134