Re: grzejacy sie dell d630

Autor: CeZ__134 <Nuniez__22_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 05 Mar 2010 - 15:54:46 MET

> Mój błąd, w tym D630 jest ten sam chip.
>
> Zapoznaj się z tą stroną i działaj póki działa :)
>
> http://en.community.dell.com/blogs/direct2dell/archive/2008/08/18/nvidia-gpu-update-dell-to-offer-warranty-enhancement-to-all-affected-customers-worldwide.aspx

No niestety, dzis po raz kolejny grafilka pokazala mi pionowe mrugajace pasy
;-/.. komp 3 raz bedzie na wymianie plyly ;-/
Zebym mial gware dela to problemu bym nie mial bo dell wymienia te wadliwe
plyty na ulepszone i poprawione przez nvidie ( blad byl w roku 2008 )
Dzis dzwonilem do biura dela i tam mi powiedziano iz takie plyty juz sie
montuje. Ja niestety mam gware inna niz delowska i teraz za to place
dostajac ciagle wadliwe plyty a nie poprawiona ;-/

CeZ__134