Re: IPad

Autor: gosmo <tojest_at_mojmail.pl>
Data: Fri 05 Mar 2010 - 09:53:20 MET

Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:hmockc$nqg$1@news.onet.pl...
> "januszek" <januszek@polska.irc.pl> wrote in message
> Nie. mam dobre doswiadczenia z iPodem i Phonem wiec zamierzam kupic
> iPada. Nic wiecej.
Używasz podobnej zabawki, jest Ci potrzebna a ten iPad da Ci dużo większe
możliwości niż dotychczasowe rozwiązania, ewentualnie zawsze brakowało Ci
możliwości które teraz się pojawiły. Ale to przecież nie jest możliwe, bo
tego typu urządzenia istnieją od dawna, posiadają czytniki kart, porty USB
czy WebCamy. Może marketing Ci wmówił, że to Ci jest potrzebne, jest super i
powinieneś to mieć? Bo zawsze kupuje się z powodu potrzeby zakupu a jeśli
potrzeba pojawia się po premierze urządzenia to coś jest nie tak ;) Ale to
Twoje pieniądze, Twoja sprawa, a może nawet dzięki temu kilku Chińczyków zje
porządny obiad ;) Jednocześnie będziesz się mógł lansować swoim nowym trendi
ficzerem w miejscach publicznych.