Re: Jaki zasilacz wybrać?

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Thu 04 Mar 2010 - 17:57:20 MET

"-=<Bajbus>=-" <bajbus_35@wyciacto.op.pl> wrote in message
news:hmodsp$3an$1@inews.gazeta.pl...
> Komp: płyta główna Asus P5E3 PremiumWiFi-AP@n Edition, dwie karty HIS radeon
> 5870 w CrossFire, cztery dyski w raidzie 0+1 dwa na e-SATA nagrywarka BD i
> DVD
> SoundBlaster proc intel Q9550 (Intel Core 2 Quad 2,83 GHz), poza tym chcę
> mieć
> 100% pewności zapasu mocy. Doradźcie który z nich wybrać? Dzięks z góry!

czyli jakies 500W pod max obciazeniem moze czasem pociagnac, nie lepiej
celowac w okolice 700-750W? i taniej duzo i wybor znacznie wiekszy

kupowanie z pewnym zapasem ma sens, ale nie ma sie co spodziwac ze bedzie
on bezproblemowo chodzil z wiecej niz jednym kolejnym zestawem, zasilacz
starzeje sie dokladnie tak samo jak reszta komponentow

a z podanych bralbym corsaira, glownie ze wzgledu na gwarancje,
chociaz raczej sklanialbym sie ku 950W