Re: IPad

Autor: MarcinCz <temp122_at_gazeta.pl_wytnij_to>
Data: Thu 04 Mar 2010 - 15:23:04 MET

Dnia Fri, 5 Mar 2010 00:11:44 +1000, Iguan007 napisał(a):

> Swietnie. Wiec temat brzmial "Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad
> wchodzi do sprzedazy". Nie znasz odpowiedzi? Wiec dlaczego mnie atakujesz?

"pl.comp.pecet
Dyskusje
Informacje o grupie
To jest grupa dyskusyjna Usenet - więcej informacji
Informacje o grupie
Opis Pecety, czyli sprzet komputerowy klasy PC."

Błędem było rozpoczęcie z Tobą dyskusji, bo jak już zwrócono Ci na to uwagę
zadałeś pytanie na niewłaściwą grupę a teraz chyba trollujesz...

--
Marcin