Win XP[32], adaptec 39320A, problemy instalacyjne

Autor: Irek N. <jakis_at_taki.tajny.jest>
Data: Wed 03 Mar 2010 - 21:38:10 MET

Potrzebuję pomocy przy rozwiązaniu pewnego problemu.

Instaluję Windows XP w wersji 32 bitowej na kompie w którym jest tylko
dysk SCSI podpięty do kontrolera 39320A Adapteca. Oczywiście CD, USB,
FDD... też, ale nie o tym.
W momencie butowania kompa widzę że kontroler widzi dysk na kanale A pod
ID=0. Instalator windows natomiast już tego dysku nie widzi.
Wygenerowałem sobie dyskietkę z driverem do kontrolera i przy starcie
instalatora laduję go (F6, dalej S i wybieram driver pod XP w wersji 32
bity - całość wygląda dobrze). Przy kontynuowaniu instalacji niestety
nadal nie widzę dysku na którym ów system miał by się zainstalować.
Instalowałem kiedyś dawno podobny sprzęt ale z kontrolerem 39160 i nie
było kłopotów. Nie pamiętam dokładnie, ale chyba kontroler był na tyle
stary technologicznie, że instalator z niego skorzystał, a z nowszego
jakoś za cholerę nie chce.
Może mi ktoś podpowiedzieć o co chodzi? Bo już wyczerpałem własne idee.

Miłego.
Irek.N.
ps. dysk jest nowy.