Re: Linux? do Lifebooka S6120

Autor: Maru <maru_at_nospam.pl>
Data: Wed 03 Mar 2010 - 17:52:06 MET

W dniu 03.03.2010 13:47, Piotrek pisze:
> Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości
>
> ..jak chcesz miec problemy to instaluj linuxa, zawsze będziesz cos
> musiał poprawiac i doinstalowywać,jeżeli nigdy nie pracowałes na
> linuxie to nie polecam bo będa kłopoty.
> Zdecydowanie najlepiej wspartym systemem jest Open Suse.
>
> ale mimio wszystko jednak radz Ci Windowsa xp, na allegro kupisz obecnie
> w granicach 100 zł .

Przecież to właśnie cały w tym urok i frajda, żeby dłubać i widzieć
czemu ta, a inna aplikacja nie chciała ruszyć.
Z ciągłym poprawianiem i doinstalowywaniem to święta racja. Ja co jakiś
czas coś doinstalowuje i zmieniam, ale dlatego, że chcę.
W Windowsie raczej nie ma takiej możliwości, poza automatycznymi
aktualizacjami czyli łataniem jednych dziur i wstawianiem następnych. Po
których system coraz wolniej chodzi, o ile wstanie po którejś z
aktualizacji (spotkałem się kilka razy z takim przypadkiem).

Poza tym co w tym złego, że ktoś chce spróbować czegoś innego. Jakie
mogą być kłopoty?? Trudności z przystosowaniem do nowego środowiska...
owszem, chociaż dużo zależy od danego osobnika.
Odpali sobie którąś z dystrybucji i przetestuje, albo mu się spodoba,
albo nie. Nic za to nie płaci... no może koszt płyty do wypalenia.
Jeżeli jesteś zorientowany to wiesz, że wersje Live są w pełni
funkcjonalne po odpaleniu z płyty.

Poza tym pytanie było o Linuksa, więc oferta XP z allegro jest nie na
miejscu. Nie wiem jak to z tym w końcu jest, ale wersja OEM instalowana
na własnym komputerze jest traktowana jak wersja piracka. A wersja BOX
kosztuje znacznie więcej.
Chociaż na tą ofertę można byłoby się skusić:)
http://www.allegro.pl/item943445472_ms_windows_xp_profesional_sp_2_3_oem_polski.html
Ta myszka chyba jest w pakiecie:)))) Pozdrawiam