Re: grzejacy sie dell d630

Autor: CeZ__134 <Nuniez__22_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 03 Mar 2010 - 17:07:44 MET

> IMO to są całkiem dopuszczalne temperatury. A lapka na jajach się nie
> kładzie, grozi niepłodnoscią :)

Kiedys nawalila mi juz grafika w tym kompie. Zaczelo sie od mrugania
ekranu.. i komp polecial do serwisu. Od tamtego czasu mam spokoj, tylko
martwi mnie ta temperatura- fakt ze komp chodzi caly dzien, ale na operze
tylko 75 st to troche za duzo..
Ps; czy do tego modelu podpasuje jakas inna, mniej awaryjna grafa w ktorej
problem temperatury zostal juz wyeliminowany?
CeZ__134