Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 03 Mar 2010 - 12:38:36 MET

On Tue, 02 Mar 2010 21:55:01 +0100, Adam 'Adak' Kępiński
<adak@poczta.onet.pl> wrote:

>Prawda.
>Specjalista z Della prosił o kawałek biurka, wyciągał set narzędzi i
>częsci zamiennych i robił on-the-fly.

Żebyś się nie zdziwił następnym razem. Opisywałem tu Della XPS 1330 na
gwarancji NBD któremu padł dysk. Dysk przywiózł kurier, infolinia
twierdziła że tak ma być i mam sobie sam wymienić i odac kurierowi
stary. O systemie na nowym dysku mogłem zapomnieć- musiałem kombinowac
sam.

Zdrówko