Bootowalny DVD

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Wed 03 Mar 2010 - 09:39:15 MET

Nie wiem czy to jest problem sprzętu czy programu(ów),
więc próbuję na sprzętowej;)

Utworzyłem butowalną płytę DVD
(przez Nero, korzystając z obrazu systemu zaproponowanego przez Nero)
W kompie z XP Prof płytą Intel PEBT2 PIV 2.8GHz dysk systemowy na SATA
startuje, literę napędu zapisuje na końcu, i mogę z tego napędu kopiować
i w ogóle korzystać.
W kompie XP Prof na Asusie P5E Deluxe Intel 4rdzenie 2.5GHz dysk syst SATA
startuje, można dostać się do każdej partycji dysku, ale nie widzi samego
siebie
dir-ując a: pod którym widać system DRDOS i inne potrzebne pliki i nic
więcej
Myślę, że to a: to jest jakiś wirtualna symulacja napędu, a nie sam napęd.

Ale dlaczego na dwóch kompach różne reakcje (uaktualniłem nawet BIOS
nagrywarki)

Poradzę sobie bez rozwiązania problemu, ale będzie mnie gniotło przez parę
dni:(.
Może ktoś wie?

Artur(m)