AHCI-->IDE

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Mon 01 Mar 2010 - 09:05:59 MET

Powielając temat na tej grupie (na grupie poświęconej systemom NT nie
uzyskałem odpowiedzi), chciałbym zapytać o metodę modyfikacji XP Pro
32-bit oraz Se7en Ultimate 64-bit (instalowane w trybie zgodności z
AHCI) tak aby bez reinstalacji zadziałały w trybie IDE (po przestawieniu
  w BIOS-ie).
Pytam, gdyż mam wątpliwości co do wspierania trybu AHCI przez nowo
zakupioną płytę Gigabyte GA-EG41MF-US2H Rev. 1.0 (w miarę możliwości
chciałbym pozostać przy dotychczasowych instalacjach OS'ów).

Swoją drogą - ktoś może mi podpowiedzieć jaka jest różnica pomiędzy
rewizją 1.0 a 1.1 tej płyty?

Pzdr, OMSON