Re: obraz z ekranu laptopa wygasza się - dziwny przypadek

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Sun 28 Feb 2010 - 21:35:34 MET

Trudno powiedzieć, czy ekran świeci na czerwono po zgaśnięciu. Chyba
nie. Jeśli miałbym spodziewać się jakiejś EWIDENTNIE czerwonej
dominanty, to takowa nie występuje. Nie mam jak zrobić zdjęcia, a moja
komórka nie daje rady, ale może spróbuję tak: pamiętacie slajdy
wyświetlane przy pomocy projektora na ścianie (http://
www.bajeczki.o12.pl/images/Prexer321.jpg)? Tak więc sytuacja z moim
laptopem po wygaszeniu się ekranu przypomina moment kiedy oglądamy
taki slajd na jakimś ciemnym tle, bez podświetlenia - niby widać co
nieco, ale nijak się to ma do oglądania slajdu pod światło. Czy to też
pasuje do objawów padniętej świetlówki?

pozdrawiam i w ogóle dzięki za zainteresowanie - myślałem, że sprawa
będzie zbyt niszowa :)