SAMSUNG 940T PVA? TN!

Autor: Fedex <Fedex_at_jakob.pl>
Data: Sun 28 Feb 2010 - 19:41:35 MET

Kupiłem taki używany wynalazek na allegro, wszędzie gdzie nie szukałem
opisany był jako monitor na matrycy PVA, egzemplarz który dostałem niestety
był na matrycy TN. Sprzęt oddałem i kupiłem u innego sprzedawcy. Sytuacja
się powtórzyła.

Wkurzony zerknąłem przez szpary monitora a tam jest opisana matryca
LTM190EX-L31.
W googlach znalazłem dokumentacje tej matrycy
http://www.beyondinfinite.com/lcd/Library/Samsung/LTM190EX-L31.pdf

a tu pięknie napisane owszem kontrast 1000:1, 5ms, ale kąty 160/160, 72%

Widać samsung zmienił matrycę a na allegro sprzedają to z błędną informacją

właściwie piszę tylko ku przestrodze :(
i jeszcze inna informacja: te monitory z allegro to jakieś sprzęty z firm,
na liczniku po 2 latach wydzwonione 4-8tys godzin