Re: sprzetowy kontroler raid

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 28 Feb 2010 - 18:10:44 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "zielony bazyliszek"
>No chyba, ze ktos robi to czesciej...

Oczywiście. Dlatego zaznaczyłem "intensywne hobby".

>Ale juz pisalem o pieniadzach - sa nieistotne z mojego punktu widzenia.

A ja już pisałem - alboś troll, alboś dureń.
Zresztą kłamiesz straszliwie. Jakbyś chciał wygodę niezależnie od
pieniędzy, poszedłbyś w jakieś wypaśne rozwiązanie typu SAN.

>Dlaczego komfort dopuszczalny ma byc tylko w pracy?

Jest jeszcze kwestia stosunku zysków do kosztów.

--
  Kruk@ -\                   |
          }-> epsilon.eu.org |