Re: sprzetowy kontroler raid

Autor: zielony bazyliszek <bazyliszekzielony_at_amorki.pl>
Data: Sun 28 Feb 2010 - 15:38:52 MET

U偶ytkownik Rados艂aw Sok贸艂 napisa艂:

> Teraz dopiero wspominasz o obr贸bce wideo. Ok, zr贸b magazyn
> danych wideo na dw贸ch dyskach w RAID 0, ale system i oprogra-
> mowanie raczej zainstaluj na trzecim dysku.

Zaczynam myslec o 2 raidach 0 na 4 dyskach :)

> Czy偶by?

Owszem. Od nietracenia danych jest backup :) Wolny acz pojemny magazyn
backupowy do robienia mirrora danych podpinany chocby przez usb. Plus
GoodSync - to jedno z najtanszych rozwiazan "mania backupu", ktory robi
sie automatycznie na calkiem innym komputerze. Owszem, nie jest to
odporne na uderzenei meteorytu w moje miasto, ale stwierdzilem kiedys,
ze po takim uderzeniu to mnie najmniej bedzie backup interesowal ;)

> Podaj oznaczenie modelu.

Aaaaadaptec :)

JAkis np. tego typu, tylko 4-kanalowy

http://www.mojemultimedia.pl/kotroler-adaptec-raid-1220sa-sata-pcie-p-30115.html