Re: Jaki prosty UPS o sporawej mocy ?

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Wed 24 Feb 2010 - 18:50:40 MET

 666 pisze:
> Potrzebujemy zasilacza bezprzerwowego/buforowego o mocy rzędu 260-360 wat
> (dwa urządzenia zasilane 230 V z dwoma monitorami zasilanymi 230/12 V).
>
> Żadne bajery w sensie złącz do sterowania i tak byłyby nieprzydatne.
>
> No chyba, żeby podpiąć osobno do różnych wyjść obydwa urządzenia
> (rejestratory dyskowe), a osobno dwa monitory.
>
> Rejestratory powinny pracować ze 40-60 minut, monitorom wystarczy 10-20 minut.
>
> Całość bezobsługowa, nawet nie zawsze człowiek siedzi.
>
> Sporo tych amperogodzin wychodzi, można ewentualnie skrócić czasy.
>
> Coś polecicie?

stary APC smart 1000, ze zdechłymi akumulatorami + nowe akumulatory -
wychodzi najtaniej(da sie upchnąć 2x18Ah). jak to ma być jakaś kanciapa
a nie salon, to zastanów sie nad akumulatorami samochodowymi. wiem ze
goście montują takie zestawy w kotłowniach, piwnicach itp. na
elektrodzie były gotowce jak "podkręcić" prąd ładowania na maksa.

ToMasz