Re: Kopiowanie plyty DVD-R na DVD+R ??

Autor: 666 <j666.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 24 Feb 2010 - 17:08:15 MET

Tak, moje przejęzyczenie, program krzyczy o DVD-R/RW czyli taki sam 'minus',
jak źródło.

Nawet z rozmachu zaktualizowałem firmware nagrywarki (NEC) do najnowszej
wersji 1.9 i nie pomogło, znów program (Nero) krzyczał o DVD-R/RW.

Przy czym osobno taka płytę '+' (plus) komp nagrywa:
Przegrałem najpierw pliki na dysk i zrobiłem z nich nową płytę DVD-Video na
tym DVD+R bez problemu.
A skopiowac nie chciało :-o
Filmu jest razem coś 3 GB z hakiem, więc nie wiem, czy to o pojemność nośnika
by chodziło?
Nic nie słyszeliście o 'niemożności' skopiowania '-' na '+' ?

Ciekawostka:
Wkurzyłem się i na inny komp - który w ogóle tego DVD+R nie widział w
napędzie spod 'zbundlowanego' programu Sonic, ściągnałem trial Alcohol 120%,
a Alcohol czystą płytę DVD+R zobaczył i poszło :-))
Bałem się, że może coś napędem nie halo.