Re: Intel 2160 - skacząca częstotliwość

Autor: GK <grego69_at_gazeta.pl>
Data: Wed 24 Feb 2010 - 13:10:13 MET

Radosław Sokół pisze:

> Kalka językowa. Angielskie "stress" znaczy po polsku "obcią-
> żenie".

> Warto sprawdzić przy zdjętej. Może masz za słabe wymuszenie
> wymiany powietrza w obudowie i wszystko Ci się w środku kisi
> w ciepłym powietrzu.

Co do tego stresu to myślałem, że to coś innego niż obciążenie. Nie
bawię się w podkręcanie procków, nigdy nie odwiedzałem takich stron,
stąd moja nieznajomość słownictwa i wyrażeń.
Hmm, jest to możliwe. Nie mam założonych dodatkowych wiatraków. A
obudowa jest wyciszana od wewnątrz pianką.
Może faktycznie będę musiał pomyśleć o wymuszeniu obiegu w obudowie.
Niestety wiąże się to z dodatkowym szumem wiatraków, a za tym nie przepadam.
Pozdrawiam,
Grzegorz