Re: Intel 2160 - skacząca częstotliwość

Autor: GK <grego69_at_gazeta.pl>
Data: Wed 24 Feb 2010 - 11:11:43 MET

Radosław Sokół pisze:

> 1) Nie "w stresie", a "obciążony" ;)

A co to jest w takim razie to określenie "w stresie"? Często je widzę w
opisach na stronach o overclockingu.

> 2) Nie "pasta przewodząca", a "pasta termoprzewodząca" ;)

ok

> 3) 73 stopnie to nie jest tragiczna temperatura. Czy zmienia
> się w zależności od tego, czy pokrywa komputera jest za-
> łożona, czy zdjęta?

W zasadzie nie sprawdzałem przy zdjętej tylko założonej.
Ale temat można chyba zamknąć, zamówiłem inne chłodzenie + pastę
TERMOprzewodzącą ;-)
Zobaczymy na nowym jakie będą temperatury.
Pozdrawiam,
Grzegorz