Re: Znikająca magistrala PCI Express - Windows 7

Autor: Andrzej W. <awa_wp.a_to_wytnij._at_wp.pl>
Data: Sun 21 Feb 2010 - 23:23:03 MET

W dniu 2010-02-21 22:45, Animka pisze:

> Trzeba zainstalować jakąś łatę do ACPI. Tak mi coś świta.

Zainstalowałem wszystko z MS i od Lenovo, wgrałem dwa różne BIOSy i nic..
Najgorsze jest, że komputery są odległe kilkaset kilometrów i mam do
nich dostęp tylko przez zdalny pulpit bo niestety Lenovo olewa zupełnie
mojego KVMa.
Inaczej to już dawno potraktował to bym jakimś Linuxem albo inną cholerą
i pewnie obudziła by się ta magistrala.

--
Pozdrawiam,
Andrzej