Re: Energooszczędny zestaw.

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Sun 21 Feb 2010 - 19:19:25 MET

Dnia Sun, 21 Feb 2010 11:28:17 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Poszukuję zestawu komputerowego według wymogów:
> - maksymalnie korzystny przelicznik szybkosci procesora do ceny (m.in.
> obróbka video) - zalezy mi na czyms szybkim, ale nie jestem skłonny placic
> ceny x 2 za 10% przyrost mocy.
> - brak gier - zintegrowana karta graf. mile widziana
> - 2 lub 4GB RAM
> - możliwość podłączenia dysku ATA (to juz pewnie herezja wiec nie upieram
> sie)
> - NAJWAZNIEJSZE - jak najmniejszy pobór prądu (moj obecny komp z 3 dyskami
> pobiera ponizej 90W) - oczywiscie mysle o poborze podczas normalnego
> [...]

Z 45 W procków AMD na AM3 to Athlon II X2 240e 2800 MHz jeśli chodzi o
częstotliwość lub Athlon II X4 605e 2300 MHz jeśli chodzi o ilość rdzeni.
Wydajniejszych 45 W na AM3 ZTCW nie ma.

Płytę microATX na AM3 ze zintegrowaną grafiką i złączem ATA dostaniesz bez
problemu, przykład pierwszy z brzegu: Gigabyte GA-MA785GMT-UD2H.

Do tego jakiś niezbyt mocny (sprawność drastycznie spada poniżej 20%
obciążenia), ale o dużej sprawności (z certyfikatem 80+) zasilacz, np.
BeQuiet! Pure Power L7 300W.

--
GLaF