Re: Cichy dysk poszukiwany

Autor: Cezar <cezar91_at_BEZtlen.pl>
Data: Sun 21 Feb 2010 - 18:57:19 MET

"GLaF" <glaf@niema.takiego.numeru.pl> wrote in message
news:1ab2qk1txqkq2$.1jo8tgpadmj77.dlg@40tude.net...

> Takie wysokie piski to raczej nie z łożyska, porównaj do tego
> http://w402.wrzuta.pl/audio/0aZxD0MtlCw/5khz
> to jest ton 5 kHz.
>
> Takie piski często wydaje elektronika (np. cewki) głównie w zasilaczu,
> także na płycie gł. lub karcie graf.
> Odkręć dysk, wyjmij poza obudowę, podłącz, uruchom kompa i przyłóż do
> niego
> ucho. Upewnij się czy to na pewno on piszczy.
>
> Czytałem kiedyś, że połączenie jakichś Samsungów i zasilaczy Chieftec
> powoduje piszczenie, ale nie pamiętam czy piszczały dyski czy zasiłki.

Witam, to napewno szum/pisk obracajacych sie talezy(a). Pracowalem kiedys
ladnych pare lat w serwisach PC i wiem jak to slychac - szczegolnie w
dyskach w stanie na krótko przed smiercią ;)
Ten jeszcze pewnie długo pochodzi ... ale jak juz wcześniej napisałem, to
jest komputer stojący w sypialni i ma być z założenia cichy.

c.