Re: Jak przenieść partycję z jednego dysku na drugi?

Autor: Asia <joanna_prz_at_wp.pl>
Data: Sun 21 Feb 2010 - 14:23:46 MET

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hlqqo5$9ti$1@pippin.nask.net.pl...

> Nie wiem jaki masz BIOS, ale można wcisnąć przy uruchamianiu komputera
> F10, F11 lub F12, powinno wyskoczyć menu bootowania, wybierasz CD/DVD,

 i tak robię ale bez efektu. Najprawdopodobniej nie umiem wypalić bootującej
płyty?
Sciągnęłam Hirens Boot CD 10.1. Jest to plik iso. Więc uruchamiam
Nero/Nagraj obraz na dysk i wypalam.
Na płycie mam Katalog: Hbcd oraz pliki Windows menu.cmd, autorun.inf oraz
BootCD.txt
Niestety podczas startu chociaż w biosie ustawiłam
potrójny(Firs,Second....itd) rozruch z CD/DVD a płyta w napędzie startuje
system a nie ten CD.
Jak wrzucę instalkę Windowsa XP do napędu startuje instalka więc napęd jest
widziany i dobry.
Nie wiem co mogę jeszcze zrobić. Spodobało mi się ta płytka i przydała by
się......

Aśka.