Re: Lenovo - czy sie grzeja, czy sa glosne?

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Sun 21 Feb 2010 - 06:23:52 MET

Dnia Sun, 21 Feb 2010 03:47:23 +0100, Q napisał(a):

> chyba nie zrozumiales T.

Zrozumialem Tomka tak:

=Marcos= pisze:

> Lenovo X300 z C2D jest głośny, a Lenovo N200 z Celeronem się grzeje.

To znaczy, że na obu trzeba zainstalować SpeedSwitchXP i tpfancontrol
i jednemu obniżyć obroty wentylatora, a drugiemu podnieść.

T.

I co to da?
Ja szukam laptopa, ktory sie nie grzeje i jest cichy - jednoczesnie.
Jezeli cichemu, ale grzejacemu sie podkrece wentylator, to stanie sie
glosny.
Jezeli glosnemu, ale zimnemu obnize obroty, to stanie sie goracy.
I to ma byc rozwiazanie problemu?