Re: Mysz logitech LX8 - otwieranie zakladek poprzez nacisniecie srodkowego kolka

Autor: Maciek - Wally <kolul_at_o2.pl>
Data: Sat 20 Feb 2010 - 23:30:50 MET

W dniu 2010-02-20 11:11, topek pisze:
> Witam,
> wlasnie przyszla paczka z nowa myszka logitecha: LX8
> Wszystko ok, tylko mam jeden problem.
> Klikniecie na srodkowe kolko otwiera co prawda linki w zakladkach w
> przegladarce ale musze minimalnie 0,5 sekundy przytrzymac.
> Przy starej myszce Microsoftu na kablu wystarczyl krotki klik.
> Czy musze instalowac soft ktory dostalem na plycie zeby to zmienic?
> Wolalbym na defaultowych ustawieniach pojechac :)
>
> Czy ta myszka ma taki urok czy cos z softem i nie ta grupa?

Wiem, że mówię o starszym modelu, ale na LX7 na ustawieniach
defaultowych jest OK - nic nie trzeba przytrzymywać... Na dodatek bez
sterowników w 100% poprawnie działają wszystkie dodatkowe przyciski -
także wstecz i dalej, więc jeżeli nie chce się zmieniać standardowych
funkcji przycisków - nie ma sensu ich instalować.

Wydaje mi się, że problem może być "dziwny" - ta myszka ma uchylną rolkę
na boki, może jak ją wciskasz to Ci "umyka" w którąś stronę? Nie wiem,
czy stara myszka Microsoftu miała też taki typ rolki, więc jeżeli miała
zwykłą - spróbuj w tej nowej myszce wciskać rolkę bardziej pionowo.

Jeżeli to nie pomoże to niestety będziesz musiał poczekać na odpowiedzi
właścicieli LX8, może rzeczywiście ma ona "taki urok" chociaż nie chce
mi się wierzyć...

--
Maciek